سرمایه گذاری کبک برنامه سرمایه گذاری کبک
نوشته شده توسط : alipour

مهاجرت به کانادا از طرز سرمایه گذاری کبک برنامه سرمایه گذاری کبک یکی از مطمئن ترین روشهای دریافت اقامت دائم کانادا و هجرت به این مرزو بوم می‌باشد . برنامه سفر کانادا از طرز سرمایه گذاری کبک برای متقاضی ها واجد حالت و خانواده های آنها قابلیت و امکان را با شرایطی ایده آل خیس از بقیه شیوه ها فراهم می آورد . افرادی که قصد مهاجرت به کانادا از این طرز را دارا‌هستند باید نشان دهند قصد اقامت در کبک را دارند و همینطور می بایست نشان دهند که وضعیت حتمی برای تشکیل پرونده درخواست از این رویه را دارا‌هستند . در صورتی که فرد درخواست کننده سند B2 در لهجه فرانسه که گویش مرسوم در کبک می باشد را داشته باشند می تواند سوای محدودیت هنگامی پرونده درخواست اقامت دائم و سفر کانادای خویش را تصویب نماید و چک پرونده این مدل افراد در حق تقدم می باشد . ولی متقاضیان بعد از به چنگ آوردن کارت اقامت دائم کانادا می توانند در هر شهری در کانادا زندگی نمایند و تحمیلی به ماندن در کبک ندارند .

کانادا یک عدد از کشور های دوست داستنی با اعتبار بالا طبق گزارشات بین المللی به حساب می آید و همچنین در کنار امنیت و امروزی بودن ، معاش مقرون به صرفه ای در جامعه ای با قوم های متعدد به مهاجران مهیا مینماید . افرادی که قصد مهاجرت به کبک را دارا هستند و در این برنامه پذیرفته می شوند فارغ از هیچ قید و شرطی ویزای دائم اقامت در کانادا را می گیرند و در اسرع وقت می‌توانند آغاز به زندگی و کسب و فعالیت خویش در هرنقطه از کشور کانادا کنند، همینطور فرزندان مهاجرین نو سرمایه گذاری میتوانند در اسرع وقت در کانادا به علم آموزی خویش ادامه دهند و به عنوان کسانی که اقامت کانادا را دارند میتوانند برای علم آموزی در دانش کده های محلی و همچنین مدرسه های مبادرت کنند .

 

در واقع استان کبک متقاضیانی را تایید صلاحیت مینماید که دست کم دارنده 2 سال تجربه در موضوع مدیر تجاری به صورت تمام وقت در 5 سال اخیر زندگی خویش داشته باشند همچنین این تجربه باید این امور را مشتمل بر شود : امور مدیریتی، در دست گرفتن و برنامه ریزی مالی و انسانی در یک اداره از گزاره اقدامات لازم محسوب می شود همینطور آن ها مدیریتی را میپذیرند که فرآیند رسمی را طی کرده باشد و باید درخواست کننده جواز کاری را که انجام داده هست را داشته باشد، کاری که فارغ از مجوز باشد جز حالت سفر به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک به اکانت نمی آید .

هجرت
به کانادا از روش تخصص کبک داوطلبان مهاجرت به کانادا از نحوه سرمایه گذاری کبک باید بدانند که مسلما قصد اقامت در استان کبک را داشته باشند . استان کبک از حیث وسعت و جمعیت از مطرح ترین و پرجمعیت ترین استان های کانادا به شمار می آید همینطور این استان جز استان های برنده و با تازگی کانادا به شمار می رود که تساوی حقوق و دستمزد آدم ها در این جامعه رعایت شده و بر اساس آن ارگان شده می‌باشد و از اقوام و خویشاوندان ها گوناگون استقبال بسیار میکند، اگرچه مهاجرانی که به رویه سرمایه گذاری کبک مبادرت کردند می توانند در هر نقطه ای از کانادا معاش نمایند ولی کیفیت معاش در این استان به قدری بالا می‌باشد که مهاجران جدیدی به سمت استان کبک جذب گردیده اند . اصلی ترین شهر کبک مونترال می‌باشد که از جمله از شهر های فعال و مدرنیته محسوب می شود که دارنده رستوران ها ، مراکز خرید و معاش شبانه استثنایی می باشد و از امکانات بهداشتی و مریضخانه های عالی و با کیفیت برخوردار است . سیستم آموزشی در استان کبک به صورت سطح اول هست و شرکتهای آموزشی فراوان خوب که در تراز بالا قرار دارا هستند مانند دانش گاه مک گیل را میزبانی می‌کنند هرچند بخش اعظم جمعیت استان کبک فرانسه گویش می باشند ولی زبان انگلیسی به صورت گسترده علی الخصوص در دولت ها تجاری مونترال سخن می‌شود در مونترال تنوع فرهنگی بالایی وجود دارااست و از مهاجران نو استقبال زیادی میکند و همینطور بایستی ذکر کرد که استان کبک به یکی از تمیزترین آب و هوای جهان معروف می باشد .

 

حالت
حتمی سرمایه گذاری در کانادا داشتن دست‌کم میزان دارایی 1،600،000 دلار کانادا به رخ ملک، سهام، پول نقد که ولی اضطراری به انتقال این دارایی به کانادا نمی‌باشد . درضمن متساوی ریالی این مبلغ با نرخ قانونی و مدنی حساب و کتاب می‌شود و خیر با نرخ دلار کانادا در بازار آزاد .
داشتن
سوابق مدیر تمام وقت یا این که مالکیت یک کسب و عمل مثل فروشگاه – رستوران – قنادی و یا این که هر جور کسب و عمل با جواز کسب و یا این که سهام دار اکثر یک کمپانی بودن به بازه دستکم 2 سال در پنج سال اخیر ( در زمان پنج ساله پیشین از تحویل شدن بسته درخواست به اداره هجرت کبک) سرمایه
گذاری 800،000 دلار کانادا (پرداخت این مبلغ به صورت قرض الحسنه با تضمین برگشت ) به بازه زمانی 5 سال با تضمین مدنی فارغ از فیض و یا این که پرداخت 220،000 دلار کانادا فارغ از برگشت به تیتر هزینه فاینانس برای تامین 5 ساله 800 هزار دلار از طرف یک موسسه مالی مسئله تایید دولت کبک ( کانادا)





:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: